Forum
 

Sojusz dwóch wielkich śląskich marek

Dziś (28 lipca) podpisana zostanie umowa pomiędzy zarządami Kompanii Węglowej i Górnika Zabrze co do zasad promocji w rozpoczynającym się sezonie ligowym największej w Europie górniczej firmy na koszulkach piłkarzy i stadionie tego legendarnego klubu. Ten wybór miejsca reklamowej ekspansji nie jest przypadkowy. 

– Przesądziło o nim kilka powodów. Górnik Zabrze to wciąż sportowa marka, niezmiennie identyfikowana z imponującą tradycją, niezapomnianymi meczami na krajowych i europejskich boiskach, z nazwiskami wielu wybitnych piłkarzy. Coraz lepsze wyniki zabrzan rozbudzają nadzieję ich powrotu do czasów największej sportowej świetności klubu. Na pewno wierzą w to kibice, co potwierdza bardzo wysoka frekwencja na meczach Górnika. Wśród tych najbardziej przywiązanych do klubu jest liczna rzesza górników, pracujących w okolicznych kopalniach naszej spółki. Można przypuszczać, że dobrze przyjmą ten przejaw więzi swojej firmy z klubem. Dodatkowym impulsem promocyjnego zaangażowania są też transmisje meczów Górnika w otwartej telewizji. Zarząd naszej firmy doszedł więc do wniosku, że taka postać promocji spółki okaże się opłacalna – wyjaśnia Jan Czypionka z Biura Komunikacji Kompanii Węglowej.

Przed ostatecznym zawarciem umowy Czypionka wzbraniał się jednak przed wyjawieniem jej finansowego wymiaru. – Napisy na koszulkach – mamy już ich wzory – oraz wielkość stadionowych banerów mają konkretną wycenę. Liczymy na korzyści. O ile umowa spełni promocyjne oczekiwania spółki, być może zostanie prolongowana na kolejne sezony – zapowiada.

– Współpraca z Kompanią Węglową to dla Górnika bardzo dobra wiadomość. Wprawdzie umowa nie została jeszcze podpisana, niemniej już teraz można stwierdzić, że nie ma lepszego połączenia biznesowego. Górnik Zabrze i największa firma górnicza w Europie – taki alians znakomicie wróży na przyszłość obu partnerom. Dla nas to przede wszystkim możliwość pozyskania nowych środków finansowych, tak potrzebnych klubowi w trudnym okresie. Zarazem w kopalniach spółki pracuje bardzo duża grupa kibiców Górnika i mamy nadzieję, że poprzez tę współpracę przyciągniemy ich na trybuny jeszcze więcej. Umowa reklamowa z Kompanią to także znak, że Górnik wraca do korzeni, a więc na powrót zaczyna się identyfikować z branżą górniczą – oceniał w poniedziałek Jerzy Mucha, szef grupy medialnej Górnika Zabrze.

źródło: Trybuna Górnicza



Redakcja www.Gornik.Zabrze.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie redakcja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, itp.

















Copyright © 2001-2018 Górnik Zabrze On-Line - serwis nieoficjalny. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.
[zalecane przeglądarki: Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera] online