Forum
 

Szlifowanie diamentu

Na ulicach kilku śląskich miast można od kilku dni dostrzec duże bilbordy i logo Górnika z hasłem „Szlifujemy diamenty”. Widnieje na nich także znak firmowy Allianz Polska. Klub wykupił kilkadziesiąt takich bilbordów, głównie na terenie Zabrza, Katowic i Gliwic. Na Roosevelta zaprzeczają jednak, że jest to prowokacja pod adresem kibiców innych klubów, czy nawet chęć odebrania im części sympatyków. - Wierny kibic na pewno nie odejdzie od swojego klubu dlatego, że pojawił się w mieście bilbord Górnika. Nie o to chodziło. Plakaty będą wisiały do końca miesiąca i informują o uroczystościach 60-lecia naszego klubu. Biorąc pod uwagę wiek i dorobek jest się czym pochwalić. A hasło? Połączyło tradycję klubu, górnictwa, ale też ideę, która od początku przyświeca firmie Allianz, która pomaga sportowcom w osiąganiu coraz lepszych wyników - mówi Krzysztof Maj, dyrektor ds. marketingu Górnika.

źródło: Sport



Redakcja www.Gornik.Zabrze.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie redakcja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, itp.

















Copyright © 2001-2018 Górnik Zabrze On-Line - serwis nieoficjalny. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.
[zalecane przeglądarki: Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera] online